Rīgas 96.vidusskola ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta padotības iestāde. Iestāde dibināta 1992.gadā, apvienojot Rīgas 82. vidusskolu un Rīgas 70.vidusskolu.
Iestādes absolventi katru gadu uzsāk studijas dažadās Latvijas un ārzemju augstskolās: Latvijas Universitātē, Rīgas Tehniskās universitātē, Rīgas Stradiņa Universitātē u.c.. Daudzi ir sasnieguši ievērojamus panākumus uzņēmējdarbībā, medicīnā, žurnālistikā, ražošanā, informācijas tehnoloģiju sfērā. Virkne bijušo izglītojamo ir atgriezušies iestādē, kā pedagogi.
Sākums | Beigas | Starpbrīdis | |
1. | 08:30 | 09:10 | 5 minūtes |
2. | 09:15 | 09:55 | 10 minūtes |
3. | 10:05 | 10:45 | 20 minūtes |
4. | 11:05 | 11:45 | 30 minūtes |
5. | 12:15 | 12:55 | 20 minūtes |
6. | 13:15 | 13:55 | 10 minūtes |
7. | 14:05 | 14:45 | 5 minūtes |
8. | 14:50 | 15:30 |
Vērtības
Mūsu vērtības atspoguļo mūsdienu izglītības prasības un sabiedrības attīstības vēlmes.
- Inovācija un tehnoloģiju pielietošana: mūsdienās tehnoloģijas spēlē būtisku lomu mūsu dzīvē un ir svarīgas arī izglītības jomā. Mūsdienīga izglītības iestāde ievieš jaunākās tehnoloģijas un izmanto inovatīvus mācību līdzekļus, kas palīdz padziļināt izglītojamo izpratni un veicināt aktīvu mācīšanos.
- Līdztiesība un iecietība: mūsdienīga izglītības iestāde veicina līdztiesību un iecietību. Tajā ikviens izglītojamais tiek atzīts un novērtēts neatkarīgi no dzimuma, etniskās piederības, reliģijas vai sociālā stāvokļa. Tādējādi izglītibas iestādē tiek veicināts kopīgais sadarbības un sapratnes gars.
- Individuālā pieeja un personiskā attīstība: mūsdienīga izglītības iestāde atzīst katru izglītojamo, kā indivīdu ar savām vajadzībām, interešu sfēru un mērķiem. Tā piedāvā dažādas izglītības iespējas un individuālu atbalstu, kas ļauj ikvienam sasniegt savu potenciālu un attīstīties saskaņā ar savām interesēm un spējām.
- Kritiskā domāšana un problēmu risināšana: mūsdienīgā izglītības iestāde veicina kritisko domāšanu un spēju risināt problēmas. Tās mācību procesā tiek veicināta analītiskā un radošā domāšana, kas ļauj izglītojamiem aktīvi iesaistīties mācīšanās procesā, veidot savas zināšanas un attīstīt prasmes, kas ir nepieciešamas ikdienas dzīvē un darba vidē.
- Starpdisciplināra izglītība: mūsdienīga izglītības iestāde piedāvā starpdisciplinārus mācību pieejas veidus. Izglītojamiem tiek sniegtas iespējas mācīties , izprast tēmas un problēmas no dažādu priekšmetu perspektīvām, veicinot holistisku izpratni un sapratni par pasaules sarežģītību un savstarpējo saistību.
- Sociālā atbildība un ilgtspējība: mūsdienīgā izglītības iestāde veicina sociālo atbildību un ilgtspējīgu domāšanu. Mācību programmās tiek iekļauti temati par vides aizsardzību, cilvēktiesībām, sociālo taisnīgumu un globālo izpratni. Skolēni tiek aicināti izstrādāt risinājumus aktuālām problēmām un veicināt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.
Iestādes vēsture
1992.gads | Rīgas 96.vidusskolas dibināšana (apvienojot Rīgas 82. vidusskolu un Rīgas 70.vidusskolu) |
1994.gads | Lielais mazākumtautību skolu koru un ansambļu festivāls “Zelta kamoliņš” |
1997.gads | Pirmā klase ar mācībām tikai valsts valodā |
2005.gads | Pirmā “Brain-ring” spēle |
2012.gads | Jaunais izglītības iestādes zīmols Izglītības iestādes attīstības stratēģijas maiņa |
2014.gads | Dalība Tempus IV projektā par multilingvālu skolotāju izglītību |
2016.gads | Dalība projektā “Samsung Skola nākotnei” “Apkaimju iniciatīvas veicināšana” |
2017.gads | Dalība projektā “Skola, kādu to vēlāmies” Dalība ESF projektā “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” |